SORTIDA EN DIMECRES: ALTA GARROTXA- Puig de l’Ou (100 cims).
RECORREGUT: (100 cims) Collada del Sitjar – Coll de la Bau – Collet d’Arrencafels – Puig de l’Ou – Collada del Sitjar.
Com arribar: Agafarem la carretera (C-38) direcció Camprodon, passarem la població de Sant Pau de Segúries i just passem el (km-5) arribarem a una corba a l’esquerra i, a la mateixa, veurem una pista formigonada a la dreta amb els indicadors a Can Peric. Prendrem aquesta pista, molt estreta, per cert, passarem Can Peric, seguirem uns (0,8 km) més o menys per pista de terra bona, aquesta pista surt a una corba per on puja una altra pista que ens ve de l’esquerra també formigonada, seguirem a la dreta fins a arribar a la Collada de Sitjar on deixarem el cotxe i començarem la ruta.
Total de pista més o menys (3,5 km), (0,8 km) de terra, resto Formigonada (pista estreta).
Ruta fàcil gairebé tot pista, només s’ha de tenir en compte el desnivell que ens trobarem en el tram del Collet d’Arrencafels al Puig Ou.
Descripció:
Sortint de la Collada del Sitjar agafarem una pista amb poc desnivell, la seguirem fins a arribar al Coll de la Bau on seguirem a la dreta també per pista i arribarem al Collet d’Arrencafels. Una vegada en el Collet ens desviarem a la dreta on agafarem una pujada amb bastant desnivell camino o pista estreta, passarem un petit prat i arribarem al cim del Puig Ou on gaudirem d’unes vistes precioses, la volta la llaurem pel mateix camí.
El Puig Ou pertany a la llista de CIMS (Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya).
Llargada: 9,7 km
Desnivell: +-441 m
Dificultat tècnica: Fàcil.
Altitud màxima: 1.293 m . Altitud mínima: 1.044 m
Lloc de trobada i esmorzar: 09 h Bar-Restaurant: “La Nau” – Polígon Industrial: El Mariner -St. Pau de Seguríes – (El trobareu a la sortida de St. Pau a mà esquerra direcció Camprodon).
Dinar: de carmanyola.
Preus: Soci: 0€ Soci virtual: 10€ No soci: 15€